Twój koszyk jest obecnie pusty!
W celu uzyskania wsparcia wypełnij formularz kontaktowy. W ciągu 4 godzin* podejmiemy Twoje zgłoszenie i na podstawie opisu dokonamy analizy złożoności problemu, następnie przedstawimy Tobie ofertę lub dopytamy o szczegóły w celu jej przygotowania.
*Średni czas reakcji w godzinach 8:00 – 22:00
W celu umożliwienia podglądu Twojego pulpitu, sterowania myszką i klawiaturą potrzebna jest instalacja specjalnego, darmowego programu. Umożliwi on informatykowi udzielenie Tobie wsparcia po akceptacji połączenia. Wszystkie wykonywane działania możesz obserwować i w dowolnym momencie zakończyć połączenie.
Wsparcie może zostać udzielone również w trakcie rozmowy telefonicznej lub drogą mailową.
Nie znalazłeś usługi, która Ciebie interesuje – nic straconego, napisz do nas, zweryfikujemy możliwość udzielenia wsparcia.
W celu uregulowania płatności za usługę możesz skorzystać z naszego sklepu internetowego lub dokonać płatności przelewem na wskazane konto. Przyjmujemy również płatności przelewem blik na telefon.
Tak, wszystkie wykonywane działania możesz obserwować i w dowolnym momencie zakończyć połączenie.
Lencom oferuje usługi stacjonarne w lokalizacji wskazanej przez klienta* po wcześniejszym ustaleniu terminu. Koszt dojazdu to 60 zł.
* Usługi stacjonarne realizowane są na terenie Szczecina i okolic
Program pomocy zdalnej dla systemu Windows nie wymaga instalacji – wystarczy, że pobierzesz go z linku: Rustdesk – Program pomocy zdalnej.
W przypadku urządzeń mobilnych z systemem Android pobierz aplikację „RustDesk Remote Desktop” ze sklepu Google Play.