FAQ – Najczęściej zadawane pytania


Jak szybko uzyskam pomoc?

W celu uzyskania wsparcia wypełnij formularz kontaktowy. W ciągu 4 godzin* podejmiemy Twoje zgłoszenie i na podstawie opisu dokonamy analizy złożoności problemu, następnie przedstawimy Tobie ofertę lub dopytamy o szczegóły w celu jej przygotowania.

*Średni czas reakcji w godzinach 8:00 – 22:00

Na czym polega wsparcie zdalne?

W celu umożliwienia podglądu Twojego pulpitu, sterowania myszką i klawiaturą potrzebna jest instalacja specjalnego, darmowego programu. Umożliwi on informatykowi udzielenie Tobie wsparcia po akceptacji połączenia. Wszystkie wykonywane działania możesz obserwować i w dowolnym momencie zakończyć połączenie.
Wsparcie może zostać udzielone również w trakcie rozmowy telefonicznej lub drogą mailową.

Nie znalazłem usługi, która mnie interesuje.

Nie znalazłeś usługi, która Ciebie interesuje – nic straconego, napisz do nas, zweryfikujemy możliwość udzielenia wsparcia.

Płatność?

W celu uregulowania płatności za usługę możesz skorzystać z naszego sklepu internetowego lub dokonać płatności przelewem na wskazane konto. Przyjmujemy również płatności przelewem blik na telefon.

Czy mogę przerwać połączenie zdalne?

Tak, wszystkie wykonywane działania możesz obserwować i w dowolnym momencie zakończyć połączenie.

Usługi onsite (stacjonarne u klienta).

Lencom oferuje usługi stacjonarne w lokalizacji wskazanej przez klienta* po wcześniejszym ustaleniu terminu. Koszt dojazdu to 60 zł.

* Usługi stacjonarne realizowane są na terenie Szczecina i okolic

Instalacja programu pomocy zdalnej

Program pomocy zdalnej dla systemu Windows nie wymaga instalacji – wystarczy, że pobierzesz go z linku: Rustdesk – Program pomocy zdalnej.


W przypadku urządzeń mobilnych z systemem Android pobierz aplikację „RustDesk Remote Desktop” ze sklepu Google Play.