Regulamin

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia Usługi wsparcia przez Lencom Mateusz Jagodziński zwany dalej Lencom.
  2. Usługa wsparcia zwana dalej Usługą, polega na świadczeniu przez Lencom pomocy technicznej w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego.
  3. Korzystanie z Usługi oznacza akceptację niniejszego Regulaminu i polityki prywatności oraz zobowiązanie się do przestrzegania ich postanowień.

§2

Zakres Usług

  1. Usługa wsparcia obejmuje pomoc techniczną w zakresie:
    • a) instalacji i konfiguracji oprogramowania,
    • b) diagnozowania i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem,
    • c) diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym,
    • d) udzielania porad i wskazówek dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego.
  2. Usługa świadczona jest w godzinach wskazanych przez Lencom, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

§3

Warunki świadczenia Usług

  1. Świadczenie Usługi wsparcia odbywa się za pomocą aplikacji zdalnego pulpitu do urządzenia Klienta i/lub drogą telefoniczną i/lub za pośrednictwem e-mail.
  2. W uzasadnionych przypadkach, świadczenie Usługi wsparcia odbywa się u Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu i uiszczeniu przez klienta opłaty za dojazd.
  3. Klient ma obowiązek udzielenia szczegółowych informacji dotyczących problemu technicznego, który wymaga pomocy.
  4. Każdorazowe zgłoszenie, o którym mowa w §3 pkt. 3 powinno być dokonane przez dedykowany formularz udostępniony na stronie www.lencom.pl w zakładce Kontakt.
  5. Lencom zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usługi w przypadku naruszenia postanowień Umowy przez Klienta.
  6. Lencom zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usługi w przypadku, gdy przesłane zgłoszenie, o którym mowa w §3 pkt. 3 i 4 budzi wątpliwości, co do legalności działań, które należy podjąć w celu zrealizowania Usługi lub jest jawnie sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami.

§4

Płatności

  1. Za świadczenie Usługi wsparcia pobierana jest opłata po wcześniejszym przedstawieniu wyceny na podstawie zgłoszenia, o którym mowa w §3 pkt. 4
  2. Opłaty za świadczenie Usługi wsparcia pobierane są z góry w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy o numerze:
    27 1160 2202 0000 0006 0206 8260
  3. Po otrzymaniu przez Lencom potwierdzenia płatności za Usługi, jej realizacja następuje według wcześniej umówionego terminu.

§5

Odpowiedzialność

  1. Lencom nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego użytkowania oprogramowania lub sprzętu komputerowego przez klienta.
  2. Lencom nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z braku dostępu do Usługi wsparcia spowodowanego przez problemy techniczne klienta lub zewnętrzne czynniki.
  3. Lencom nie ponosi odpowiedzialności za oprogramowanie zainstalowane na urządzeniach Klienta przez Klienta, w szczególności za jego legalność i zgodność z prawem.
  4. Lencom nie ponosi odpowiedzialności za oprogramowanie dostarczone przez Klienta do zainstalowania na urządzeniu Klienta w szczególności za jego legalność i zgodność z prawem, jeśli Klient oświadczył, że oprogramowanie przez niego dostarczone jest legalne i zgodne z prawem.

§6

Ochrona danych osobowych

  1. Lencom zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Zakres i cel przetwarzanych danych osobowych określa polityka prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.

§7

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin stanowi integralną część Umowy między Lencom a klientem.
  2. Lencom zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, o czym klient zostanie poinformowany.
  3. W przypadku sporu, strony będą dążyć do rozwiązania go drogą negocjacji. Jeżeli nie uda się osiągnąć porozumienia, sporu będą rozstrzygać sądy właściwe dla siedziby Lencom.

Wykluczenia odpowiedzialności

Nie możemy zagwarantować działania usługi bez zakłóceń, opóźnień lub błędów. Wiele czynników może mieć wpływ na jakość połączenia z Twoim komputerem, przesyłaniem obrazu i audio i może spowodować awarię komunikacji, w tym między innymi: prędkość sieci, dostawca usług internetowych, sieć lokalna, zapory sieciowe, zasilanie.

Lencom nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia, przerwy lub opóźnienia spowodowane awarią lub nieprawidłowym działaniem któregokolwiek z tych elementów lub jakichkolwiek innych elementów, nad którymi nie mamy kontroli. Jeżeli napotkasz jakiś problem, niezwłocznie poinformuj nas o tym dostępnym kanałem komunikacji.

Dołożymy wszelkich starań, aby naprawić rzeczy, które są pod naszą kontrolą.